Hoe professioneel is jouw WhatsApp foto?

Hoe professioneel is jouw WhatsApp foto?

Sinds dat ik vorig jaar november lid ben geworden van een netwerkclub in de regio Den Bosch heb ik verschillende fotografen als gast langs zien komen om het belang van een professionele foto op Social Media te benadrukken. Vaak wordt de nadruk gelegd op een zakelijke...

Hoe actief ben jij op Twitter?

Hoe actief ben jij op Twitter?

Ik stel deze vraag omdat ik afgelopen donderdag de laatste editie van Bedrijvig ’s-Hertogenbosch ontving. Hierin stond een artikel van een ondernemer waar ik mee gelinkt ben via Linkedin. Ik stuitte op zijn Twitter profiel dat er als volgt uitziet: Zoals je kan zien...

6 stappen om een dubbel profiel op Linkedin te verwijderen

6 stappen om een dubbel profiel op Linkedin te verwijderen

Onlangs schreef onderneemster Monique uit Amsterdam zich in voor mijn nieuwsbrief. Ik zocht haar op via Linkedin en zag ik dat ze maar liefst 3(!) profielen heeft. In sommige gevallen is dit een bewuste keuze maar veel ondernemers maken per ongeluk een dubbel profiel...

Hoe vaak vraag jij een bestaande klant om een aanbeveling?

Hoe vaak vraag jij een bestaande klant om een aanbeveling?

Een hele simpele manier om nieuwe klanten te werven is om een aanbeveling te vragen van een bestaande klant. Dit is een manier dat vaak vergeten wordt door ondernemers. Je klanten zijn vaak bereid om je te helpen, maar dan moet je wel om vragen. 1) Stel de juiste...

Prospect is afwezig. Wel of niet vragen om terug te bellen?

Prospect is afwezig. Wel of niet vragen om terug te bellen?

Soms wil je een prospect zo graag spreken dat je besluit om een terugbelnotitie achter te laten. Meestal belt deze persoon dan terug nét op het moment dat je er niet op gerekend had. Je staat op het punt om te vertrekken, je bent net thuis en zit aan het avondeten of...

Een kennismakingsgesprek inplannen. Is dat wel zo verstandig?

Een kennismakingsgesprek inplannen. Is dat wel zo verstandig?

Zeker aan het begin van mijn ondernemerschap beschouwde ik mijn eerste bezoek aan een prospect als een mooie gelegenheid om kennis te maken. Ik wilde de prospect beter leren kennen, wilde meer over mijn bedrijf vertellen zodat we wellicht in de toekomst zaken met...