17 valkuilen die je moet vermijden bij telefonische acquisitie

Veel ondernemers worstelen met het maken van gekwalificeerde afspraken middels telefonische acquisitie. Ze hebben het meerdere keren geprobeerd maar stuiten constant op bezwaren en lopen vast.

In dit e-book vind je 17 valkuilen bij telefonische acquisitie, inclusief een korte toelichting op iedere valkuil. Op deze manier wil ik je aan het denken zetten over de manier hoe je op dit moment telefonische acquisitie pleegt en hoe dit beter kan. Je krijgt inzicht in de meest gemaakte fouten bij telefonische acquisitie, met daarbij ook tips om het beter te doen.

Vanzelfsprekend zal niet iedere tip voor iedereen even interessant en toepasbaar zijn. Maak dan ook een keuze uit de tips die voor jou het meest van toegevoegde waarde zijn. Op de laatste pagina geef ik je een aantal tips, over hoe je na het lezen van dit e-book het beste te werk kunt gaan.

Je kunt dit gratis e-book gemakkelijk in bezit krijgen, door simpelweg een tweet of Facebook bericht hierover te sturen. Je kunt hiervoor onderstaande button gebruiken. Vervolgens kun je het e-book direct als pdf-bestand downloaden. De inzichten, informatie, methodieken en tips uit het e-book zullen je niet alleen op weg helpen maar zullen je kansen op succesvolle afspraken aanzienlijk vergroten met de groei van je bedrijf als resultaat.

Wil je jouw inzichten, actiepunten en voortgang delen?

Ik hoor heel graag welke inzichten voor jou het meest waardevol waren uit dit e-book en welke actiepunten je gaat implementeren de komende maand. Ik zie je reactie graag verschijnen in het commentaarveld onder dit artikel. Wellicht heb je ook een vraag over je huidige manier van acquisitie plegen. Deze kun je eveneens stellen, waarbij ik persoonlijk naar je zal reageren.

Indien je dit gratis e-book of de tips hieruit interessant vindt, deel deze pagina dan met je netwerk, via Linkedin, Twitter of de andere Social Media buttons. Alvast bedankt voor de moeite.

Over de schrijver: Vincent de Fretes



Vincent de Fretes helpt ZZP-ers, Interim Professionals en dienstverlenende organisaties aan structureel meer commerciële afspraken in hun agenda.
 Hij is zelf jarenlang werkzaam geweest in diverse sales functies en heeft bij de start van zijn professionele carrière ook geworsteld met het maken van gekwalificeerde afspraken bij potentiële klanten.

Na het volgen van intensieve trainingen om dit beter te doen en het continue verbeteren van zijn acquisitie vaardigheden, heeft hij een scala aan methodieken, kennis en vaardigheden ontwikkeld om succesvol klantgericht te telefoneren. Alles wat hij organisaties leert past hij zelf ook in praktijk toe, omdat hij zeker wilt weten dat het resultaat oplevert.

4 Reacties

  1. Ben Gidding

    Hoi Vincent,

    Ik heb betaald met een tweet maar zie niet hoe ik je e-book vervolgens binnen krijg. Ik heb wat hulp nodig van je hierbij. En ach, betaald, jou help ik sowieso. Ik wil ook best zomaar iets voor je tweeten hoor. Naar mijn idee ben jij een prima kerel, waar ik graag contact mee houd en waar ik graag iets voor over heb.

    Antwoord
    • Vincent de Fretes

      Bedankt voor je reactie Ben, leuk om te horen. Het kan zijn dat de ‘plugin’ niet werkt om technische redenen. Laat daarom je gegevens achter op het inschrijfformulier en je ontvangt mijn e-book(s) direct in je inbox.

      Antwoord
    • vincent

      Bedankt voor je reactie Martin. Prima hoor!

      Antwoord

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *