Seminar “Acquisitie voor ondernemers” op vrijdag 10 april in Amstelveen

Ook in de maand april wil ik het voor jou gemakkelijk maken om kennis te maken met mij, mijn werkwijze en de waarde hiervan. In samenwerking met de Club van 25 heb ik ervoor gekozen om op vrijdag 10 april een seminar te verzorgen bij de Pantry aan de Dorpsstraat 51 in Amstelveen. We starten om 09:00. De bijeenkomst duurt tot 11:00 uur, na de seminar heb je namelijk de gelegenheid om te ontbijten en te netwerken. De kosten voor het ontbijt zijn Euro 11,50.

 

KLIK HIER om je aan te melden!

Het wordt een ochtend waarbij ik je op weg wil helpen om sneller nieuwe klanten te werven en waarin ik je tips geef waarmee je direct de volgende dag kunt starten. Alles wat ik je leer pas ik zelf ook in praktijk toe, omdat ik zeker wil weten dat het resultaat oplevert. Daarom weet ik zeker dat de tips die ik geef tijdens de seminar ervoor ervoor gaan zorgen dat je meer afspraken maakt bij potentiële klanten én meer klanten krijgt.

Meld je dus snel aan zodat je zeker weet dat jij erbij bent, ik verwacht namelijk dat de belangstelling groot zal zijn. Ik zou het leuk vinden om je te zien op vrijdag 10 april en zie je aanmelding dan ook graag tegemoet.

Ken jij nog mensen voor wie deze ochtend ook waardevol is, bijvoorbeeld een vriend kennis, relatie of andere ondernemer(s)? Deel deze pagina dan gerust via Linkedin, Twitter, Facebook of andere Social Media platformen. Zij zullen dit erg waarderen, alvast bedankt!

Over de spreker: Vincent de Fretes


Vincent de Fretes helpt organisaties en zelfstandig ondernemers die actief zijn in de dienstverlenende sector aan structureel meer (kwaliteits)afspraken met potentiële klanten.

Hij is zelf jarenlang werkzaam geweest in diverse sales functies en heeft bij de start van zijn professionele carrière ook geworsteld met het maken van (kwaliteits)afspraken bij potentiële klanten. Na het volgen van intensieve trainingen om dit beter te doen en het continue verbeteren van zijn acquisitie vaardigheden, heeft hij een scala aan methodieken, kennis en vaardigheden ontwikkeld omsuccesvol klantgericht te telefoneren.

Alles wat hij organisaties leert past hij zelf ook in praktijk toe, omdat hij zeker wilt weten dat het resultaat oplevert. Daarom weet hij zeker dat deze training ook voor jou werkt, zodat je meer klanten krijgt door middel van telefonische acquisitie.

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.